Thursday, October 6, 2016

Online Stock Trading Abstract

Maatskappy Nuus Nieuws Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedback Nasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data wat jy vyf gekom om te verwag van ons. TRADE wat jy sien, nie wat jy dink RealityTrader is 'n premier opvoedkundige terrein vir handelaars. Ons bied gedruk. video en aanlyn-kursusse, kragtige real-time mark skandeerder en handel kamer. Ons neem dit van die begin af - van die ontwikkeling van jou handel plan en styl te nitty-gritty besonderhede van Vlak II en direkte toegang platform. Bestudeer ons opvoedkundige blog. kies uit die lys van produkte of neem voordeel van ons beste waarde bied. Ons beveel aan jy gaan oor Gratis lesse voor trialing die handel kamer Kom ons begin ons reis. Beveel ons webwerf Ander - Klik 1 Button Vars opvoedkundige voorbeeld van werklike handel en alles wat vandag in ons handel kamer gebeur - daagliks opgedateer. NUWE. 111 Trades - Chart patroonherkenning aanlyn kursus. Leer om breakouts, afbreekpunte en terugskrywings handel deur visuele grafiek lees. A Taoist Trader E-Book - 'n hart van ons aanlyn kursus, maklik om te lees op jou selfoon of e-leser. 'N moet vir enige handelaar of belegger. Wat ook al jou tyd raam of gunsteling mark is, sal hierdie e-boek 'n robuuste grondslag vir jou handel te skep. Die aanbod sluit vier van ons produkte vir die prys van drie en voeg meer bonusse bo-op. Videocourse, boek, aanlyn kursus, live handel kamer - jy sal dit alles en meer te kry. Hierdie kombinasie bied voeg ons mees gewilde aanlyn-kursusse om die beste waarde vir 'n gratis gestuur en nog meer spaar. Alles in Best Value Offer plus 111 Trades en / of 'n Taoist Trader loop gelys. Dit is ons Trading Kamer. Interaksie in reële tyd met Vad ander professionele handelaars as die mark gebeure ontvou. Ter plaatse 'n voorraad se draaipunte, inskrywings en handel bestuur bespreek, verteer breaking news en kry direkte hulp. A Taoist Trader - ons nuwe kursus, 'n moet vir enige handelaar of belegger. Wat ook al jou tyd raam of gunsteling mark is, sal hierdie kursus 'n robuuste grondslag vir jou handel te skep. Video Onderhoud met Vadym bespreek belangrikste punte van sy Trading benadering Geagte Handelaars, Oor die afgelope dekade, die finansiële markte het 'n ontploffing van 'n aktiewe handelaars wat hulself in staat om deel te neem in die markte op 'n meer direkte wyse gevind het gesien. Hulle is in staat om, proses ontvang en te reageer op inligting byna onmiddellik op 'n manier wat hulle in staat stel om hul eie besluite te neem oor hul finansiële toekoms. Dit bemagtiging van individue, terwyl opwindende, het gelei tot die ondergang van baie aspirant droom soekers. Baie van hierdie ondergang lê binne die onbehoorlike onderwys gevind word op die internet. Baie blogs en un-gemodereer chat rooms propageer 'n groot hoeveelheid van die verkeerde inligting oor die onderliggende funksie van die aandelemark. Eenvoudig gestel, is daar steeds te wees inligting verskaf logika om 'n entiteit wat beweeg en reageer op 'n onlogiese wyse. Lees hierdie artikel om meer perspektief te kry oor hierdie saak. Sedert die laat 90 de, was ek verbaas hoe talle beleggers gooi hul swaarverdiende dollars op die mark, dag handel sonder enige vorm van opleiding (Ek was een van daardie). Eie verkondig handel stelsels kos duisende dollars. Ek gestig Realitytrader in 1999 ten einde 'n diens wat bekostigbaar, werklike verhandeling onderwys bied aan diegene wat ernstig is oor hoe konsekwent winsgewende handelaars skep. Oor die afgelope 12 jaar, het ons na die werklikheid Trader honderde aspirant handelaars om onafhanklik en suksesvol bemagtig. Hier is alles wat jy nodig het om te weet om te begin in 'n aktiewe handel op die regte pad. Ons neem dit van die begin af - van die ontwikkeling van jou handel plan en styl na die basiese dinge van grafiek lees om nitty-gritty besonderhede van Vlak II en direkte toegang platform. Wanneer handelaars eerste handel begin, moet hulle 'n metode wat werk vir hulle te vind. Daar is 'n oorvloed van stelsels en metodes beskikbaar om handel te dryf die aandelemark. Daar is metodes vir opsies, termynkontrakte, afgeleides, Forex, effekte, aandele, ens As daar spekulasie betrokke is, is daar 'n stelsel iewers daarvoor. Die geheim is om die metode wat die beste pas by jou finansiële doelwitte, risikotoleransie en persoonlikheid te vind. Om handel te leer, moet 'n mens 'n teorie te bestudeer en in staat wees om dit toe te pas op praktiese verhandel teen 'n tempo wat dit moontlik maak vir geleidelike winste en streng risiko beheer. Diegene wat groot eenmalige winste in die handel metodes verwag ook die opstel van hulself vir groot eenmalige verliese. Gewoonlik, met verloop van tyd, kan 'n mens nie voortdurend maak groot winste sonder 'n paar groot verliese. Laat my verduidelik. Vir die beginner groot winste spruit uit die raai en ongedissiplineerde benaderings wat enorme risiko skep. Hierdie vinnig ryk skemas byna altyd eindig in mislukking. Die mark kom nie t toelaat vir konsekwent om vinnig ryk metodes. Dit vind 'n manier om uit die ongedissiplineerde uiteindelik neem. Sekerlik, het die jaar 2001 die onderrig aan diegene wat gedink het dit was net so maklik, en 2008 herinner aan diegene wat vergeet. Met die ontploffing van on-line handel, het baie opvoedkundige dienste ontwikkel om handelaars te help met hul vordering in hierdie besigheid. Terwyl sommige van hierdie dienste is niks meer as net aandeleseleksie webwerwe, 'n aspirant handelaar het 'n ernstige en volgehoue ​​opvoedkundige hulpbron. Dit is presies wat RealityTrader bied - soliede konsekwent no-nonsense praktiese en pragmatiese handel onderwys. Vadym Graifer outeur - Mentor - professionele handelaar Hi Vadym, sou ek net graag sê dat ek honderde handel boeke d lees en hulle basies dieselfde dinge op verskillende maniere sê. Maar na die lees van jou tegnieke van Tape Lees, baie dinge is glashelder. Ek kan nou aanvaar stop verliese as net die koste van sake doen, en risikobestuur is my nommer een prioriteit. Jou verduideliking het my die dissipline te implementeer en te aanvaar stop verlies gegee. Dankie. - Jimmy. T. Singapoer Die Taoist Trader het my lewe verander en dit is nie 'n oordrywing. Van 'n hulpelose skape gereed om uitgebuit te Wall strate sal Taoist Trader het die manier waarop ek nie net sien en reageer teenoor die mark verander nie, maar al die elemente van menslike gedrag - en dit is 'n waardevolle geskenk. Dit leer is nie vir almal nie. Internalisering positiewe verandering is moeilik om in 'n wêreld gemanipuleer word deur gereelde nuus paniek wat speel op die emosionele reaksie van die belegging skare ons almal wil onsself vereenselwig met die meerderheid en dit is normaal. Maar die Taoist Trader het my geleer om te stop wys die vinger na ander en verskuiwing hulle vir my eie mislukkings. In plaas daarvan het ek geleer om myself te verander en sodoende is ek nie meer onderhewig aan die emosionele uitbuiting wat ons finansiële en politieke elite modus operandi. As jy gereed is om jouself te verander weer, dan is jy vyf na die regte plek gekom. Meng die Taoist Trader met Vad se tegnieke van Tape Lees en jy het 'n paar baie kragtige instrumente vir die opgevolg deur die mark suksesvol. - Les R. Switserland Vad, Jou geweldige boeke en die werklikheid Trader Kamer het heeltemal omgedraai my metode en prestasie. Ek dank u van harte. - Thomas B. NJ Vad, Eerstens baie dankie vir die ongelooflike natuurlik, ek is meer vertroue in my handel as ooit tevore, het ek probleme moet nog met bewaring stop elke keer maar so ver so goed. Hier is my handel snap shot (attachment) van 8 Augustus tot vandag, ek dink ek doen beter as wat ek ooit gedoen het. Dankie vir die feit dat my onderwyser. Ek volg jou handel kamer (die post te sluit uit) elke day. You is 'n groot inspirasie respek en groete, - Vijay V, IL Sjoe, Trader se roetines. Sjoe, presies my probleme gelys en beskryf, asof jy kyk oor my skouer ek sal erken, ek was 'n bietjie ongeduldig en gespring oor 'n paar dele om dit te lees. Nou, om terug te gaan en die lees van die hoofstukke wat gelei het tot hierdie skakel, ek verstom oor die struktuur en logika, en hoe prakties dit alles is. Terselfdertyd, dit is heeltemal anders kyk na alles handel verwante. Ek rethinking 'n klomp dinge wat net gister was so voor die hand liggend. Dit Taoist Trader natuurlik verander alles vir my lyk dit - Peter S. OP moet erken, ek was 'n bietjie huiwerig oor hierdie kursus. Ek bedoel, Taoïsme Trading Klink 'n bietjie onnodige. Boy, ek was verkeerd. Hierdie kursus is net so parctical as Vadym se twee boeke (dit was die rede waarom ek nog steeds besluit om die kursus te probeer, want ek hou van beide baie). My grootste bekommernis is dat die materiaal abstrakte en nie regtig verbind tot die alledaagse ervaring sal wees. Niks eens naby - bladsy na bladsy van plat op die aarde praktiese raad, verduideliking van die dinge wat ons daagliks te doen kry en direkte ondubbelsinnig hulp in die hantering van hulle. Baie baie sterk skryf. Ek is seker ek sal 'n nuwe juwele ontdek as ek terugkeer na hierdie kursus met verloop van tyd. - J. R. Fla Die Tao Te Ching is 'n boek van die filosofie geskryf deur Lao Tzu in China meer as 2500 jaar gelede tydens die tyd en omgewing van Confucious. As 'n fundamentele filosofie dit bied 'n wêreldbeskouing, maar gee ook praktiese raad vir die individu om hul gedrag aan te pas om die weë van die wêreld en daarvolgens op te tree. In 'n Taoist Trader Vadym Graifer bondig en effektief ontbloot en verduidelik die Tao Te Ching, terwyl ook tieing dit aan die finansiële markte. Dit is 'n praktiese onderwys teks wat kan 'n beroep op alle ouderdomme en vermoëns van 'n mark deelnemer. Bevestiging van 'n suksesvolle individuele gedrag kan net so goed as vernietigende gedrag bloot gelê. Talle aangrypende analogieë te staak huis wat stunning in orde is. Hierdie boek sal jou 'n beter handelaar maak. Dit sal 'n top spin op handelsprestasie sit deur sy praktiese, werklike wêreld en dikwels voorkom, situasie-illustrasies wat die aantal en grootte van verliese sal sny, terwyl dit die handelaar die persoonlike en aksie basis om konsekwent wins maak. Baie van hulle is aangebied die pad. Min kies om dit te sien, en minder steeds kies om dit te volg. Hierdie boek is 'n groot uitdaging. - Ron S. Colorado ek geleef het my volwasse lewe met 'n gestruktureerde benadering tot die bereiking van sukses, maar geleef roekeloos hanteer my beleggings. Emosies, 'n gebrek aan visie en fokus was die oorsake van hierdie. Gaan deur die materiaal van die beste waarde aanbod, kan ek dinge saam te stel en te bou struktuur en behoorlike ingesteldheid. - Stuart L. Florida A Taoist Trader kursus is ongelooflik helder en kragtig. Soos geen ander handel verwante boek wat ek ooit vyf lees, dit skep hele ingesteldheid, sit alles saam en laat my toe om die mark te sien as 'n meganisme waarin alles sin maak. My plek en gedrag word gedefinieer met sulke duidelikheid, ek het baie meer beheer oor myself en het geen probleme uitvoering my handel besluite. Emosies lyk nie 'n invloed meer op my hê. - L. B. Michigan Nogmaals dankie vir alles wat jy ve my geleer en vir die groot boeke wat jy vyf gepubliseer (Ek hou re-lees hulle en iets leer nuwe elke keer - hulle kry om so-hond ore as my fisika handboek van ingenieurswese skool). Jou betrokkenheid het al die verskil in die wêreld gemaak en heeltemal gedraai my handel rondom. Ek is baie gelukkig jou student te gewees het. Gelukkig handel, - Doug C. Minnesota tegnieke van Tape Lees is by verre die beste handel boek Ek ve ooit gelees. Sielkunde deel is uitstekend, dit is die eerste keer dat ek dit gelees het gedoen soos praktiese mode, nie akademiese psychobabble. Soos vir die band lees deel - dit is waar die kern van die metode, in my opinie. Selfs ou klassieke deur Neill gebruik kaarte om die idees te illustreer, en met vandag se volume en spoed dit onredelik sou wees om te probeer en hierdie metode toe te pas om die ENKELE in plaas van baie meer convinient grafiek. Ek handel NYSE meestal maar ek het geen probleme tot dusver met behulp boek se materiaal op genoteerde aandele. Raai die boek, baie prakties en 'n werklikheid. - Leser van CA Hi, Ek het nou net gekoop hierdie boek, en ek moet sê dit is een van die beste handel boeke wat ek nog ooit gelees het (en ek het 'n baie handel boeke gelees). Ek is van plan om dit te lees 'n tweede keer, en dan hoop ek om die vrye verhoor in jou handel plek begin inneem. - Nev D Waarneming Vad se lewende handel tydens die seminaar in Freeport, Bahamas was 'n ongelooflike ervaring. Sy totale selfbeheersing, droë humor as hy kommentaar oor die voorraad bewegings - terwyl hulle 'n oop posisie in dit - dit is nogal iets. Wat ek gesien het, was koelbloedig en staal dissipline, vaste vertroue in die handel benadering en uitvoering van dit sonder huiwering. Baie indrukwekkend. - C. K., Ca Hi Vad. Jou videocourse aangekom op Maandag en ek het net gaan oor dit. Dit is vol van baie goeie inligting. Beide boekie en video's vir my 'n goeie insig in die ambagte wat jy neem. Die kursus was bondige, tot op die punt en vervat baie relevante voorbeelde georganiseer in 'n manier wat my versterk deur die leerproses. - Jay F. wou net om jou te laat weet wat 'n uitstekende boek wat jy vervaardig. Ek ve Tecgniques van Tape Lees gehad vir ongeveer 'n week en het twee keer deur te lees, met die uitsondering van hoofstuk 8, Mindset van 'n volwasse Trader wat ek maak deel van my daaglikse roetine. Die boek is uitstekend georganiseer, wat begin met 'n Herinneringe, fisiologiese tipe perspektief in die begin dan beweeg in tegniese areas en dan boor huis die technicals met voorbeelde. TTR is die mees volledige, bondige en nuttige handel boek wat ek ooit gelees het. Ek het ook geniet die lees van die twee nie-gepubliseerde hoofstukke oor Vad se immigrasie. Jy vyf gedoen 'n groot taak geluk - Jay Hallo Vadym, Ek is tans jou boek oor die band lees lees en wil u bedank vir die skryf van dit. Ek het probeer om te leer hoe om dag handel oor die afgelope ses maande, en dit s inspirerende om die storie van 'n ander handelaar lees. My eie ervaring het bestaan ​​uit baie van die verlies van dae, saam met 'n paar wen dae in die markte. Hoor van jou eie reis as 'n handelaar, tesame met spesifieke voorbeelde van die setups jy gebruik is baie nuttig. Jou boek het vir my 'n groter waardering vir die rol wat volume speel in die lees van voorraad bewegings gegee. Weereens dankie. Vriendelike groete, - Bruce A. C. Hallo Vadym, Net 'n nota om te sê hoe baie ek waardeer jou boek op band lees. Hoofstukke 6,7 en 8 in die besonder op die handelaars rand en intuïsie is suiwer goud en sal my lei lig wees as ek my verhandeling van plan te ontwerp en 'n nul in op die speel en styl wat werklik pas my persoonlikheid en vredelievend. Steve M. Vadym, Ek is tans leestegnieke van Tape Lees. Het gevind dat die 1ste deel - A Handelaars Journey van uiterste voordeel, so wonderlik gestruktureer en insightfull. Ek het baie boeke oor handel en sielkunde te lees, maar hierdie een sê dit regtig hoe dit is. Ek het gevoel asof dit vir my sê van my gedagtes en ervarings tot dusver, in die leer oor die markte. Sekerlik baie Ha oomblikke Thank you so much vir die skryf van hierdie boek en deel dit met ons beginners. Ek tans op soek na die scalping natuurlik koop, en leer meer van jou metodes. Vriendelike groete, - Dawn P. Hi afrigter, ek wil hê jy moet nou gee net 'n kort status update, voordat ons ons sessies volgende week hervat. In 'n neutedop, het handel aan die gang baie, baie goed. Ek m begin om in staat wees om al die verskillende lesse (die mense wat jy ve gegee het (en die wat ek vyf op die harde manier geleer het saam in my kop te trek) en toegang tot die behoorlike gedrag en reaksies wanneer ek nodig het om te. Daar was 'n paar spesifieke dinge wat al die verskil gemaak het om my, en ek sal uit te brei op die wanneer ons praat. Ek wou vestig in op hierdie volgende vlak van bekwaamheid voordat jy voortgaan met my lesse. my handel statistieke bevestig dat ons volgende kan voortgaan .. week soos beplan baie dankie vir alles wat jy ve my geleer tot dusver het ek is seker ek sal uit teen dié tyd het gewas het ek nie die geluk van die maak van jou kennis gehad OK -. terug na die loopgrawe -. George S, FL jy dra iets wat baie unieke en individuele het meer waarde as die tegniese kant alleen. jy sny om die kern kwessie van die handelaars innerlike verhouding met wat hy doen en wat sal help om 'n baie handelaars. 'n Mens kan aanvoel in jou boeke wat handel en jou sukses met dit was baie groot vir jou en dat is baie motiverend. - Steve M, Toronto, ON Geen ander loop ek Wins Konsekwent - Scott Garl Reality Trader, onder leiding van stigter Vad Graifer word gewy aan die regstelling van verkeerde inligting oor funksies mark sowel as die verskaffing van handelaars met 'n forum waar hulle 'n verhandeling van plan kan ontwikkel of verbeter 'n huidige een. Ons bied 'n gemeenskap waar handelaars hul handel vaardighede kan verfyn met nuttige wenke en wenke van diegene wat elke dag die mark verhandel. Handel besigheid is ontwikkel. Jy moet rondom dié wat verander met die mark of die risiko loop om die verlies van die kosbare tyd, nie om geld te noem. Reality Trader is toegewy om jou te leer alles oor hierdie veranderende mark. Ontwikkel saam met ons, nie na ons nie. Toepassing van evolusionêre berekening vir reël ontdekking in voorraad algoritmiese handel: 'n Literatuuroorsig Yong Hu n ,. Kang Liu b. Xiangzhou Zhang n, e. Lijun Su b. E. W.T. Ngai c. Mei Liu d. 'n Groot Data Besluit Instituut, Jinan Universiteit, Wuhan, PR China b School of Business, KwaZulu-Natal Universiteit van Buitelandse Studies, Hoër Onderwys Mega Center, Guangzhou 510006, PR China c Departement van Bestuur en Bemarking, Die Hong Kong Politegniese Universiteit, Kowloon, Hong Kong, China d Departement van Interne Geneeskunde, Afdeling Mediese Informatika aan die Universiteit van Kansas Mediese Sentrum, Kansas City, KS 66160, USA e School of Business, Sun Yat-sen Universiteit, China Ontvang 19 Augustus 2014. Hersiene 7 Junie 2015. Aanvaarde 12 Julie 2015 beskikbaar aanlyn 21 Julie 2015 Hoogtepunte Die eerste sistematiese literatuuroorsig op evolusionêre reël ontdekking in voorraad algoritmiese handel. 'N Duidelike bewys van studies in hierdie veld gebaseer op 'n klassifikasie raamwerk. 'N Presiese ontleding van gapings en beperkings in bestaande studies gebaseer op detail van evaluering skema. Die belangrikste faktore wat winsgewendheid van modelle word aangebied in detail. Geteikende voorstelle vir toekomstige verbeterings gebaseer op die hersiening word voorgestel. Abstract Ten spyte van die wye toepassing van evolusionêre berekening (EG) tegnieke om ontdekking in voorraad algoritmiese handel (OP) regeer, 'n omvattende literatuuroorsig oor hierdie onderwerp is nie beskikbaar nie. Daarom, hierdie vraestel is daarop gemik om die eerste sistematiese literatuuroorsig oor die state-of-the-art toepassing van EG tegnieke vir reël ontdekking in voorraad op te lewer. Uit 650 artikels gepubliseer voor 2013 (insluitend), is 51 toepaslike artikels uit 24 tydskrifte bevestig. Hierdie vraestelle is hersien en gegroepeer in drie analitiese metode kategorieë (fundamentele analise, tegniese ontleding en vermenging analise) en drie EG tegniek kategorieë (evolusionêre algoritme, swerm intelligensie, en hibriede EG tegnieke). 'N Beduidende vooroordeel teenoor die toepassing van genetiese-algoritme gebaseer (GA) en genetiese-programmering gebaseer (GP) tegnieke in die tegniese handel reël ontdekking waargeneem. Ander EG tegnieke en fundamentele ontleding nie voldoende studie. Verder som ons die inligting oor die evaluering skema van geselekteerde referate en veral analiseer die ondersoek wat hul modelle vergelyk met buy en hou strategie (B H). Ons neem 'n interessante verskynsel waar die meeste van die bestaande tegnieke uit te voer doeltreffend in die verslechtering neiging en swak in die uptrend, en met inagneming van die verspreiding van navorsing in die klassifikasie raamwerk, stel ons voor dat hierdie verskynsel kan toegeskryf word aan die geneigdheid van faktor keuses en probleem in transaksie koste keuses. Ons het ook die beduidende invloed van die transaksie koste verandering op die kantlyn van 'n oormaat terugkeer waarneem. Ander beïnvloed faktore word ook aangebied in detail. Die afwesigheid van maniere vir die mark tendens voorspelling en die keuse van die transaksie koste is twee belangrike beperkings van die studie hersien. Daarbenewens het die kombinasie van handel reël ontdekking tegnieke en portefeulje seleksie is 'n belangrike navorsing gaping. Ons hersiening onthul die navorsingsfokus en gapings in die toepassing van EG tegnieke vir reël ontdekking in voorraad op en stel 'n draaiboek vir toekomstige navorsing. Grafiese Abstract Sleutelwoorde Literatuuroorsig Evolusionêre berekening Algorithmic handelsvoorraad handel heers ontdekking Klassifikasie raamwerk Fig. 1. Fig. 2. Fig. 3.


No comments:

Post a Comment